Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
Kto najbardziej przydałby się w Manchesterze United
Tomek91 Offline
Posting Freak

Liczba postów: 1,434
Reputacja: 2
Re: Kto najbardziej przydałby się w Manchesterze United
Cytat:"In the market today it's very, very difficult and the structure of our squad is good in terms of ages, the balance, the numbers and there's a lot of good young players," said Ferguson.

"Sometimes you have to trust in all the development of the last few years and I'm going to stick with that, or most of it.

"There may be one signing and maybe we'd like to get a good player to the club, of course, but it's not easy in the present day climate and I've nothing definite to tell you because we're still assessing whoever's available and the difficulties in terms of who you'd bring in."

Niedawno Ferguson mówił o 2 transferach, teraz wspomina o co najwyżej jednym. W sumie wolałbym, żeby przyszedł jeden ofensywny pomocnik, który jest w stanie zapewnić kilka asyst i goli już w debiutanckim sezonie, niż 2, czy 3 zawodników, którzy będą potrzebowali więcej czasu, żeby się rozwinąć lub przyzwyczaić się do angielskiego stylu gry.
19-05-2010 08:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 

Wiadomości w tym wątku
Re: Kto najbardziej przydałby się w Manchesterze United - Tomek91 - 19-05-2010 08:42

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 32 gości