Nazwa roomu: hbaleague.xaa.pl liga 3vs3
(z hasłem, pokój ma być widoczny)
Score limit: None
Time limit: 10min
Stadium: Big
1. Aby nie było nieporozumień i nieuprzejmości ze strony graczy, prosimy aby trenerzy obu ekip grających spotkanie umówili się wcześniej poprzez prywatny komunikator na konkretną datę i godzinę.
2. Na meczach ligowych, pucharowych i turniejowych maksymalna liczba zawodników danej drużyny w pokoju może wynosić 5 osób.
3 grających + 2 rezerwowych. Jeśli w pokoju jest mniej niż 10 osób jedna z drużyn może sprowadzić więcej graczy, pod warunkiem, że trener drugiej drużyny nie ma nic przeciwko (liczba graczy jednak nie może przekroczyć 10 osób w pokoju).
3. Jeżeli jedna z drużyn nie stawi się na mecz, czekacie 15 minut, a po tym czasie piszecie wniosek o walkower.
4. Jeżeli jedna z drużyn zażyczy sobie przed meczem rozgrzewki to host ma obowiązek udzielić 2 minuty rozgrzewki.
5. Jeżeli po 10 minutach gry jest remis - kończycie mecz (odnosi się to przede wszystkim do spotkań ligowych).
6. Mecze, w których występują gracze z poza aktualnej kadry drużyny, która jest widocza w dziale HBAL - drużyny, będą traktowane walkowerem.
7a. Każda drużyna musi mieć trenera i jego asystenta.
7b. Minimalna liczba zawodników w zespole: 3.
7c. Maksymalna liczba zawodników w zespole: 10.
8. Pamiętajcie, aby nagrywać mecz. Nie ufajcie przeciwnikom, gdy powiedzą, że też nagrywają - miejcie swój rozum i również nagrajcie spotkanie. Mecz bez nagrania może zostać przez administrację odrzucony i potraktowany jako obustronny walkower bez możliwości powtórki.
A jeśli z kolei zostanie uznany, strzelcy bramek w meczu bez nagrania nie będą klasyfikowani.
9. Wymaga się, by podczas spotkań czat podczat trwania meczu nie był nadużywany. Gracze okupujący ławkę rezerwowych nie powinni z niego korzystać. Dopuszczalne krótkie uwagi trenera, informacje graczy o pingach i rozmowy. Rozmowy, ale wyłącznie w czasie przerwy (po bramce, ale przed wznowieniem spotkania).
10. Zmiany w wyjściowym składzie podczas meczu można robić po strzeleniu/utracie gola i w czasie gry. Aby przeprowadzić zmianę w czasie gry schodzący zawodnik idzie za SWOJĄ bramkę, a trener go zdejmuje. Gdy zawodnik zostaje zdjęty z boiska można wtedy wprowadzić nowego gracza.
11. Pamiętajcie, że kulkami czerwonymi gra zawsze gospodarz (np. w terminarzu jest DRUŻYNA A : DRUŻYNA B - to czerwonymi gra DRUŻYNA A). Pomylenie koloru kulek może oznaczać powtórkę meczu.
12. Gracz, który stawia serwer nie musi być gospodarzem - goście też mogą stawiać serwer, gdy mają lepsze łącze. Neutralny serwer nie jest zabroniony, jednak musi znać Ustawienia pokoju dla HBAL.
13a. Na meczu musi stawić się minimum 3 zawodników danej drużyny.
13b. Jeżeli podczas trwania meczu jakiś zawodnik wyjdzie z gry - przeciwnik wybiera czy kończycie mecz w takim składzie czy też walkowerem przegrywacie mecz.
13c. Jeśli wynik takiego meczu (gdy przeciwnik kończy we 2) znacząco wypacza ligową tabelę albo klasyfikację króla strzelców, administracja zastrzega sobie prawo do ingerencji w wynik, jednak odnosi się to tylko do wyników skrajnie wysokich. Rezultat takiego meczu jest ustalany za porozumieniem stron (może to być walkower z uznaniem strzelców sześciu bramek; rezultat do momentu gry 3vs3 albo wynik w postaci liczby 50% ze wszystkich strzelonych bramek w całym meczu).
14. Wyniki, strzelców i wideo wpisujemy w dziale do tego przeznaczonym, tylko i wyłącznie.
15. Zachowajcie poziom kultury i zdrowej rywalizacji podczas gry. Wszelki brak kultury będzie piętnowany, użytkownicy banowani, a nawet wykluczani z rogrywek.