Gandalf_theblue napisał(a):Eh, jak kiedyś pięknie dochodziło, wszystko, tak teraz zero info od jakichś 3-4 tygodni ;/ Mam orange, więc to chyba nie tylko wina plusa...
Hmm ja też mam Orange i mi działa pięknie, spróbuj jeszcze raz telefon skonfigurować (tam jest taka funkcja "Start over" czy jakoś tak) i to powinno pomóc. No i niestety my jako redlog nie mamy wpływu na to czy komuś działa Twitter czy też nie. Jednak w tej chwili problemy ma naprawdę mało osób.
Polecam lekturę:
<a class="postlink" href="http://redlog.pl/2007/11/14/ostatnie-problemy-z-mobile-redlog-pl/">http://redlog.pl/2007/11/14/ostatnie-pr ... redlog-pl/</a>
Cytat:Ogólnie według ekipy Twittera wystarczy wysłać SMSa o treści “ON” pod numer +44 76 24 80 14 23. Mamy nadzieję, że już wszystko będzie działać jak powinno. Jednak gdyby było inaczej to prosimy o kontakt. Wygląda na to, że to wszystko. Jeszcze raz przepraszamy za kłopoty. Zachęcamy do pisania w komentarzach wszelkich sugestii.