1.1. Ustawienia pokoju
Czas: 2x5min (dwie połowy ze zmianą stron)
Score Limit: None
Boisko: BIG
3vs3
1.2. Trenerzy obu drużyn powinni się ugadać przed meczem, kto hostuje.
1.3. Zaleca się, aby ping nie przekraczał 150, jednakowoż jeżeli mecz zostanie rozegrany na wyższym pingu, to żadna z drużyn nie ma prawa wnosić o unieważnienie wyniku.
1.4. Zaleca się sprawdzenie łącza tuż przed rozpoczęciem meczu poprzez włączenie krótkiej rozgrzewki.
1.5. Każdy oficjalny mecz Haxball Manager Transfer Ligi powinien być nagrany (przycisk REC).
1.6. Nie stawienie się na mecz minimum dwóch graczy równoważy się z walkowerem 0:6 dla rywala.
1.7. Zmiany kadrowe mogą być przeprowadzane po każdym golu oraz naturalnie w przerwie meczu (zmianę należy zasygnalizować).
1.8. W każdym meczu można dokonać max 3 zmian.
1.9. Istnieją zmiany powrotne tj. zawodnik, który wcześniej został zmieniony może z powrotem wejść do gry.
1.10. Jeżeli zawodnik danej drużyny wyjdzie z pokoju rozgrywek z przyczyn losowych, wchodzi za niego zawodnik rezerwowy (nawet w trakcie meczu).
1.11. Zawodnik z dużym pingiem może zostać zmieniony w czasie trwania meczu tylko za zgodą trenera rywali.
1.12. Na meczach swojej drużyny powinien być trener lub asystent trenera.
1.13. Gdy po pierwszych pięciu minutach jest remis, to oczywiście nie gramy tej dogrywki. Gdy po 10 minutach jest remis - wówczas tej dogrywki także nie gramy!
1.14. Wyjście z pokoju rozgrywek ligowych bądź pucharowych całego teamu lub min. dwóch zawodników równoważy się z walkowerem + stan wyniku do czasu wyjścia + kara (minus 5 mln z kasy klubowej).
1.15. Zabronione jest nadużywanie czatu podczas trwania meczu.
1.16. Zabronione jest obrażanie graczy przeciwnego teamu w czasie oficjalnych spotkań HMTL - należy wysłać do jednego z adminów screena lub video z meczu. Klub może zostać ukarany nawet wyrzuceniem z ligi.
1.17. Zawodnik, który otrzymał bana na forum, nie może występować w oficjalnych spotkaniach na HMTL (liga, puchar, reprezentacja).
8.1. Mecze przełożone na później niż trzy dni po oficjalnym terminie zostają zweryfikowane jako obustronny walkower (0:0).
8.2. Dozwolone jest rozegranie danej kolejki z wyprzedzeniem, jednak max jedną do przodu tj. w czasie trwania np. 8. kolejki można zagrać max mecz z kolejki 9.
8.3. Drużyna, która zapisuje się do ligi w czasie trwania sezonu, może przystąpić do rozgrywek dopiero po jego zakończeniu.
8.4. Pozostałe mecze, jakie miała do rozegrania wycofana drużyna są weryfikowane jako w/o dla rywala.
8.5. Gdy w tabeli ligowej 2 lub więcej drużyn ma równą ilość punktów to o zajętym miejscu decyduje różnica bramek.
8.6. Jeżeli klub, który po zakończeniu rozgrywek zajął miejsce premiowane awansem, jednak rozpadł się czy też wycofał, to awans uzyskuje kolejna drużyna w ligowej tabeli.
2 runda LINK DO SPOTKAŃ
Zimny Lech 1:1 Newton Heath
Newton Heath 0:0 Zimny Lech
EXTRA TIME: Newton Heath 1:2 Zimny Lech - Krix (oszukali nas! ;] przeciwnik użył "pause" co jest niezgodne z regulaminem)