Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Używki
Lasq Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,917
Dołączył: Feb 2008
Reputacja: 23
Post: #406
Re: Używki
Wtedy kiedy na stół wchodzi wódka

"Miarą twoich sukcesów jest liczba twoich wrogów."
15-08-2012 20:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Hubson Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 2,275
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 12
Post: #407
Re: Używki
Perełki są świetne. Ostatnio Warka też mi bardzo smakuje.

Natomiast piwo, które też bardzo polecam to Kasztelan niepasteryzowany. Świetne piwko.

Natomiast z tych smakowych piwek to mimo wszystko Reeds na upał jest dobry, tylko cenowo jest niezbyt atrakcyjny.
15-08-2012 21:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Tomek91 Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,434
Dołączył: Jun 2008
Reputacja: 2
Post: #408
Re: Używki
W Niemczech trochę mnie zaskoczyli, bo do piwa dolali sprite'a :shock: (0,5 litra piwa i reszta plastikowego kubka na sprite'a). Przyznam, że byłem nieco zaskoczony, bo lali, nie pytali, ale co miało się marnować. Jeżeli ktoś lubi gorzkie piwa to totalnie mu to nie podejdzie, w innych przypadkach jest nawet, nawet, ale szału nie ma. Osobiście nie jestem fanem mieszania piwa z jakimikolwiek innymi cieczami Wink
15-08-2012 21:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mucha Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 2,322
Dołączył: Jan 2008
Reputacja: 3
Post: #409
RE: Używki
Cytat:Perła Browary Lubelskie ruszyła dzisiaj z ogólnopolską kampanią reklamową, która bazuje na wartościach naszego regionu. Wkrótce do sklepów trafi także nowe piwo – tym razem z "wyższej półki”.

"Najbardziej lubelskie piwo na świecie” – to hasło przewodnie jesiennej kampanii lubelskiej Perły, która rozpoczęła się dzisiaj i potrwa do końca października.

– Uznaliśmy, że to najlepszy moment na kampanię wizerunkową. Przeszła już fala letnich reklam piwa, więc mamy szansę na zauważenie. A chcemy się wyróżniać – podkreśla Sławomir Staręga, dyrektor marketingu Perły Browary Lubelskie.

Spoty reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN (pakiet tematyczny). Zobaczymy w nich imponujące plantacje chmielu i pracujących przy nich ludzi. Zajrzymy do centrum Lublin i na Stare Miasto. Obejrzymy rozlewnię lubelskich browarów i pracowników, którzy warzą piwo.

– Postawiliśmy w tej kampanii na wartości lokalne, to nasz ukłon w stronę Lubelszczyzny. Bardziej niż piwo pokazujemy nasz region, jego mieszkańców, naszych pracowników – dodaje Staręga.

Kampania obejmie także reklamę w Internecie oraz outdoorową; w całej Polsce stanie 400 dużych billboardów.

Na jesień Perła szykuje też niespodziankę dla amatorów nowych smaków piwa. – Być może już pod koniec września wprowadzimy na rynek nowe, droższe piwo premium, pod inną marką niż Perła – zdradza Staręga.

Ma być to jasne piwo, z zawartością alkoholu 5,8 proc. W regionie lubelskim będzie je można kupić w butelkach zwrotnych, poza regionem w bezzwrotnych. Nie wiadomo jeszcze, ile będzie kosztować.


Perła co kilka miesięcy wprowadza nowe produkty. W lecie do sklepów trafiła "Perła Summer” – piwo smakowe z dodatkiem naturalnego soku jabłkowego oraz mięty. A od ubiegłego roku możemy kupić "Perłę Miodową”, która powstała na bazie miodu z lubelskiego Apisu. Nieco wcześniej do oferty Perły weszło "Trybunalskie Miodowe”, które nawiązało do tradycji "Trybunalskiego” produkowanego przez lubelski browar do 1981 roku.





No, jeśli Premium będzie lepsze od Chmielowej to... już nie mogę się doczekać Tongue

Take me home,
United Road,
To the place I belong,
To Old Trafford,
To see United,
Take me home, United Road.
15-09-2012 20:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości