Redcafe.pl - Manchester United Forum

Pełna wersja: Moto GP/Superbike/Formuła 1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
No i Kubica zgromadził 6 oczek! Na podium status quo z kwalifikacji. Kubica pojechał IMo znakomity wyścig. Ciekawostką jest (IMO) czemu na początku wyścigu w ciągu jednego okrążenia stracił 4 sek do Hamiltona (tym samym 4 pkty przewagi nad Kovalainenem). Nie oglądałem wywiadów po wyścigu i konferencji, bo musiałem jechać do szpitala ;/ Ale mimo wszystko stanął na podium ;]

Co do innych kierowców... Znowu Nakajima zabrał pkty wysoko notowanemu kierowcy (Alonso), urywając tylne skrzydło. Hiszpan nie był zdolny do kontynuowania wyścigu. Znów wysiadła jednostka napędowa w Ferrari, tym razem Kimiego Raikkonena. I to mniej więcej tyle. No i jeszcze pozytywne zaskoczenia - Glock i Vettel.
Cytat:- W zeszłym roku pokazałem, że nie byłem wolniejszy od Fernando Alonso.
Mógłbym jeździć w jednym zespole nawet z Michaelem Schumacherem. Pokazałem już, że z pewnością nie byłbym przy nim kierowcą 'numer 2' - powiedział niezwykle pewny siebie Lewis Hamilton.

- W tym roku moim głównym i jedynym celem jest zdobycie mistrzowskiego tytułu - dodał.
Jak widać nie tylko Kuszczaka stać na takie buńczuczne wypowiedzi.
No, ale ustalmy jedno: Hamilton ma ogromny talent, tylko, że jest to strasznie nierówny kierowca. Czasem się zapomni, czy poniesie go młodzieńcza fantazja i kończy się np wjazdem w Kimiego Raikkonena. Z drugiej strony, wszyscy w świecie F1 (poza stajnią McLarena) są zdania, że Kubica nie ustępuje talentem Brytyjczykowi, i gdyby miał tak samo szybkie auto, byłby w tym momencie niezagrożonym liderem. Poczekajmy do końca roku. Kilka wyścigów jeszcze zostało i wiele się może zdarzyć. Mistrzem świata może, na chwilę obecną, zostać zarówno Raikkonen, jak i Hamilton. W prawdzie Kubica traci tylko 2 pkty do Raikkonena, ale różnica bolidów jest straszna. Miejmy jednak nadzieję, że kubica będzie do mety dojeżdżał regularnie na 3-4. miejscu, a może jakieś 2. się trafi, a Raikkonen dalej będzie myślami poza Formułą i uda się polakowi wskoczyć na pudło w generalce Big Grin
Dziś kwalifikacje o 14:00 na Monzy. Tydzień temu Kubica 6 był w SPA więc teraz liczę na poprawę wyników. Zobaczymy jaka ZEMSTA w wykonaniu Lewisa będzie :> Zapowiada się kapitalny wyścig.
BMW na II piątkowym treningu było bardzo szybkie. Robert zajął drugie miejsce szybszy był tylko Kimi z Ferrari (tylko o 0,080 s) a na III miejscu uplasował się Nick. Mam nadzieję iż w kwalifikacjach i w wyścigu BMW będzie równie szybkie jak w piątek. Czyżby to ten nowy pakiet aerodynamiczny tyle zmienił?
Foster26 napisał(a):Czyżby to ten nowy pakiet aerodynamiczny tyle zmienił?

Chyba bardziej pogoda odpowiada BMW Smile
A w kwalifikacjach Robert 11, a Nick 8. Jestem zdruzgotany Oo. Mam tylko nadzieję, że to przez ustawienie bolidu Roberta pod suchy wyścig. Posieszeniem jest też 14. pozycja Kimiego i 15. Lewisa.
maju napisał(a):A w kwalifikacjach Robert 11


Być może w wyścigu będzie jechał na jedno tankowanie, by jak najszybciej dogonić czołówkę.
maju napisał(a):A w kwalifikacjach Robert 11, a Nick 8. Jestem zdruzgotany Oo. Mam tylko nadzieję, że to przez ustawienie bolidu Roberta pod suchy wyścig. Posieszeniem jest też 14. pozycja Kimiego i 15. Lewisa.

Czym jesteś zdruzgotany?! Deszcz padał coraz mocniej więc dla mnie to żadne zaskoczenie. Po prostu najlepiej było wyjechać na początku w "Q 2" aby coś osiągnąć w tej sesji kw. Vettel z PP.

Carlitoss napisał(a):Być może w wyścigu będzie jechał na jedno tankowanie, by jak najszybciej dogonić czołówkę.

Wątpię. Podejrzewam, że na dwa pojedzie.
Miko napisał(a):Carlitoss napisał(a):Być może w wyścigu będzie jechał na jedno tankowanie, by jak najszybciej dogonić czołówkę.


Wątpię. Podejrzewam, że na dwa pojedzie.

Niewykluczone. Wink Ja tylko głośno myślę. Sugerowałem się tym, że często jest tak, że zawodnicy z drugiej części tabeli jadą na jedno tankowanie.
Carlitoss napisał(a):Sugerowałem się tym, że często jest tak, że zawodnicy z drugiej części tabeli jadą na jedno tankowanie.

Ale wtedy muszą dziać się niewiarygodne rzeczy. Jak kilka razy wyjeżdża SC lub po prostu zawodnicy z czołówki mają problemy wtedy ta taktyka jest dobra.
Ale o ile pamiętam to Piquet startował raz z 17 miejsca (chyba) i skończył w czołówce. Wcześniej też Ardian Sutil jechał na jedno tankowanie i gdyby nie Kimi zająłby 4 miejsce Wink .
Carlitoss - i za pierwszym i za drugim razem na torze była neutralizacja,co oznacza, że też bardzo chcę, aby Kubica jechał na jeden postój. Nawet, gdyby tych neutralizacji miało nie być, to lepiej pojechać na jedną wizytę niż na 2. Czemu? Ano, jadąc tylko raz do boksu nie traci się tych 25 sekund, które trwa cała operacja "postój" (nie zapominajmy, że przez aleję serwisową trzeba jechać max 80km/h, a aleja krótka nie jest). W ten sposób, jeśli tylko Kubicy uda się zdobyć coś na starcie i z jedno miejsce ugra poprzez wyprzedzenie, jest w stanie dojechać nawet na piątym miejscu! To są 4 oczka. Niewiele, ale nie zapominajmy, że Kubica startuje z 11. pola.

Mnie zastanawia tylko jedno: Kubica wyrobił sobię markę kierowcy świetnie jeżdżącego w deszczu. Dlaczego zatem na Silverstone wypadł na prostej, a dziś miał tak duże straty na poszczególnych okrążeniach do Massy?
maju napisał(a):Nawet, gdyby tych neutralizacji miało nie być, to lepiej pojechać na jedną wizytę niż na 2. Czemu?

Są plusy i minusy jechania na 1 postój. Jadąc na jedną wizytę miałby o wiele cięższy bolid, co na pewno by mu nie pomogło, ale z drugiej, pozytywnej, strony tak jak powiedziałeś, nie traci tylu ważnych sekund.
maju napisał(a):Mnie zastanawia tylko jedno: Kubica wyrobił sobię markę kierowcy świetnie jeżdżącego w deszczu. Dlaczego zatem na Silverstone wypadł na prostej, a dziś miał tak duże straty na poszczególnych okrążeniach do Massy?

Maju, to powiem CI tak: Nie zrozumiesz tego po 1 sezonie, po 2... Jadąc 350 km/h nie jesteś w stanie wszystkiego ułożyć tak aby było super, dobrze i wspaniale.

Hm, jedne pit-stop? A kiedy zmiany opon? 2 pit-stopy będą.

Na Silverstone już na prostej nie mógł zapanować. Dlatego też kiedy wylądował w żwirze od razu zrezygnował. W tymże wyścigu Robert zmagał się z nadsterownością to jest cholernie uciążliwym problemem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie